click here rencontre russe benefits of dating a jewish guy click binäre optionen deutscher broker rencontres cyclables nantes rencontre voyance http://bandarjudibola.org/?protis=rencontre-plus-20-femme&4a3=b5 rencontre 94 http://www.hotdogsuitlaatservice.nl/zybnapasta/4383 Filmas, kuris nepelnytai tapo praėjusio dešimtmečio hitu ir kurį dar ir šiomis dienomis daug kas cituoja ir dalinasi nuorodomis į tam tikras šio filmo scenas. Filmas susižiūri lengvai ir maloniai, tačiau filme nėra nieko daugiau – scenarijus ganėtinai banalus, o siužetas neįtraukiantis. Filmas, be Meryl Streep ir  daugybės žinomų prekės ženklų neturi nieko daugiau.

Filmo scenarijus beprotiškai banalus – mergina, kuri deklaravo aukštesnius idealus ir gyveno ganėtinai berniokišką gyvenimą patenka į moterų šventovę – moteriško žurnalo redakciją, kurioje sąlygas diktuoja M.Streep personažas ir mada. Taip jau yra, kad madingi, gražūs ir socialinį statusą pabrėžiantys rūbai dažnai būna nepatogus, tačiau juos dėvėti nori visos ir kartą pabandžiusios – sunkiai gali sustoti. Taip ir nutiko ir su Annos Hathaway personažu. Pradžioje besijuokusi iš perdėto mados sureikšminimo, mergina pati tampa jos įkaite, kuri spjauna į viską, kad būtų ten, su prabangia suknele, supama stilingų ir madingų žmonių ir patrauklių vakarėlių liūtų.

Istorija banali iki pat panagių, o ar kūrėjai turėjo kažkokią didesnę mintį, nei vėliau atsiradę pilkieji atspalviai, sunku pasakyti. Viena vertus, filmo heroje, kaip ir pridera – pagaliau supranta, kokios gi yra tikrosios vertybės ir kas yra žmogiškumas, tačiau į atsivertimą paskatinantis „trigeris“ – neįtikina. Mergina meluoja ir meta draugus, dėl galimybės kilti aukščiau lipa per kitų galvas ir net meta savo ilgametį draugą, tačiau tikroji tiesa jai ateina tik tuomet, kuomet „ant ledo“ paliekamas gėjus bendradarbis, su kurio filme tebuvo vos kelios scenos. Neįtikina.

Apskritai, kalbant apie filmo pabaiga, kyla mintis, kad šio filmo kūrėjai niekaip negalėjo sugalvoti, kaip gi pabaigti filmą, todėl išgalvojo gana neįtikinančią dramą, kuri ir tapo pretekstu filmo moralui. Taip galima teigti todėl, kad realiai filmas įdomus iki to laiko iki kol A.Hathaway heroje išdrįsta užsivilkti pirmąją savo Channel. Viskas, kas vyksta toliau – niekaip nepateisinamas laiko tempimas, kuriame A.Hathaway tiesiog bėgioja tenkindama vadovės užgaidas ir keičia savo kostiumėlius. Visos problemos su kuriomis ji susiduria, visiškai paprastos ir nevertos žiūrovo laiko. Ir tik tarp kitko, giliai neanalizuojant, tarp apdarų keitimo, ji į antrą planą pastato savo tėtį, draugus, perlipa per kolegę ir meta vaikina. Štai taip – čia buvo ir čia nebėra. Maždaug taip pat elgiasi ir filmo kūrėjai, kuriems tokie esminiai lūžiai ar socialinė degradacija verta tik po minutę dėmesio.

Nepaisant to, kad filmas yra sukurtas pinigų užkalimui, pasinaudojant tiesiog akivaizdžiomis priemonėmis, tokiomis kaip nesugadinta mergina, kuri tampa savotiška deive ir prekės ženklais, tokiu būdu realizuojant ekrane kiekvienos moters ir merginos svajonių gyvenimo scenarijų, filmą nors kartą pažiūrėti verta. Kodėl? Gal todėl, kad jis hitas. Gal todėl, kad tuo metu neturėsite ką veikti ir vakarą praleisti norėsite lengvai ir smagiai. Tik didesnės minties čia neieškokite, nes jos tiesiog nėra.

 

 

Shaq Lawson Authentic Jersey